• Index
  •  » Gry
  •  » Solucja głownego wątku gry Oblivion

#1 2008-08-06 09:51:13

Ditarius

Członek Ostrzy

Zarejestrowany: 2008-08-06
Posty: 2
Punktów :   

Solucja głownego wątku gry Oblivion

Szkolenie - Escape From Prison

Podejdź do drzwi celi i posłuchaj złośliwości dunmerskiego współwięźnia. Pod koniec rozmowy usłyszysz kroki.
Do celi wejdzie cesarz Uriel VII z trójką Ostrzy. Stań pod oknem i pozwól otworzyć im sekretne przejście. Po rozmowie z cesarzem wyjdź za nimi, trzymając się nieco z tyłu.
Zaatakują was zabójcy, zabijając kapitan Renault. Weź z jej ciała katanę. Uriel i Ostrza przejdą przez drzwi, zostawiając cię w podziemiach. Chwilę potem ścianę obok rozwalą szczury; zabij je i wejdź do jaskini.
Idź dalej i wypełniaj wszystkie polecenia pojawiające się na ekranie, aż wrócisz z powrotem do podziemi pałacu.
Baurus i Glenroy będą chcieli cię zabić, uważając, że pracujesz dla zabójców. Cesarz jednak rozkaże ci iść dalej i poprosi o wybór znaku zodiaku.
W końcu zostajesz otoczony wraz z cesarzem. Uriel, przeczuwając bliską śmierć, oddaje ci Amulet Królów i rozkazuje zanieść go do opactwa Weynon, gdzie przebywa Jauffre, Arcymistrz Ostrzy.
Po śmierci cesarza porozmawiaj z Baurusem i wybierz swoją klasę. Otwórz drzwi kluczem, który od niego dostaniesz i wyjdź na zewnątrz.

Dostarcz Amulet - Deliver the Amulet

Możesz udać się do opactwa Weynon używając opcji szybkiej podróży, bądź iść pieszo. Porozmawiaj z którymkolwiek z mnichów, a powiedzą, że Jauffre znajduje się na górnym piętrze. Oddaj mi Amulet; potem możesz porozmawiać z mnichami, a każdy z nich da ci drobny podarunek. Jauffre powie, że ostatni syn Uriela mieszka w mieście Kvatch.

Odszukaj spadkobiercę - Find the Heir

Kiedy dotrzesz do Kvatch, okazuje się, że miasto jest w ruinach, a przed bramą miasta znajduje się obóz uchodźców. Od razu zaczepi cię Hirtel, który powie, że na miasto napadły Daedry, wychodzące z Bramy Otchłani. Gdy udasz się w tamtym kierunku, porozmawiaj z dowódcą, Savlianem Matiusem. Powie on, że dojście do miasta jest zablokowane przez Bramę. Jeśli ją ominiesz i wejdziesz do środka, znajdziesz kaplicę, w której przebywa Martin, syn cesarza. Odmówi on opuszczenia miasta, póki ludzie nie będą bezpieczni.
http://img276.imageshack.us/img276/7803/obkvatchul9.jpgPrzełamanie oblężenia Kvatch - Breaking the Siege of Kvatch

Porozmawiaj z Savlianem Matiusem i powiedz mu, że chcesz pomóc, po czym wejdź do Oblivionu.

Tuż za tobą znajduje się taka sama brama (1), przez którą udało ci się wejść do Otchłani. W razie kłopotów, możesz przez nią wrócić. Tuż obok znajduje się Ilend Vonius (2), ocalały żołnierz. Porozmawiaj z nim; możesz skorzystać z jego pomocy, bądź pozwolić mu na pójście do domu. Dowiesz się między innymi, że w Otchłani znajduje się jeszcze kilku żywych, którzy są zamknięci w wieży.
Na moście znajdują się zwłoki pozostałych strażników Kvatch (między bramami oznaczonymi x).

W Studni Krwi (9) znajdziesz przełącznik otwierający bramy (na samej górze).

Do Rzeźni (7) dostaniesz się przez wyjście (6) z głównej wieży. Nie ma w niej nic ciekawego poza paroma przeciwnikami.

Aby wykonać zadanie, musisz przedostać się do głównej wieży, do najniżej położonego wejścia (4). W części Krwawa Uczta musisz znaleźć wejście do Sal Rozrywania. Gdy tam wejdziesz, idź cały czas na górę, aż znajdziesz drzwi prowadzące do wyższej części Krwawej Uczty. Potem wejdź do Korytarzy Mrocznego Zbawienia. Znajdziesz tam drzwi prowadzące na zewnątrz do Równin Otchłani (5). Przejdź do bocznej wieży (8) o nazwie Jatka Żniwiarza. Na samej górze znajduje się Menien Goneld zamknięty w klatce, której pilnuje Dremora, Strażnik Pieczęci. Zabij Daedrę i weź z jego ciała klucz. Potem porozmawiaj z Menienem, który wyjawi ci, że aby zamknąć bramę, musisz dostać się do Kamienia Pieczęci i zabrać go.

Wróć do Korytarzy Mrocznego Zbawienia i idź na samą górę. Trafisz z powrotem do części Krwawa Uczta, gdzie znajdziesz portal runiczny. Aktywuj go, a przeniesiesz się piętro wyżej. Na samym końcu idź do Sigillum Sanguis, do którego drzwi otworzysz kluczem z ciała Dremory. Na samej górze tego pomieszczenia znajdziesz Kamień Pieczęci.

Zabierz Kamień Pieczęci i zaczekaj chwilę, a brama się zamknie i wrócisz do Kvatch.
Pochwal się Savlianowi swoim sukcesem. Żeby ludzie mogli wydostać się z kaplicy, trzeba oczyścić plac przed nią z Daedr. Zabij wszystkie (pomogą ci strażnicy), a Savlian pogratuluje ci zwycięstwa. Porozmawiaj z Martinem i skłoń go, by udał się z tobą do opactwa Weynon.
Opactwo Weynon - Weynon Priory

Kiedy się tam zjawicie, porozmawia z wami Eronor. Okazuje się, że ktoś napadł na opactwo i zabił Maborela. Zabij wszystkich zabójców, którzy na was napadną. Jauffre znajduje się w kaplicy; twierdzi, że powodem ataku jest Amulet Królów. Okazuje się, że został on skradziony. Jauffre zasugeruje, że Martin będzie bezpieczny w Świątyni Władcy Chmur, gdzie powinniście się teraz udać.
Ścieżka Brzasku - The Path of Dawn

Porozmawiaj ponownie z Jauffre, który zaproponuje ci zostanie członkiem Ostrzy. Zleci ci zadanie wyśledzenia Amuletu i udanie się w tym celu do Miasta Cesarskiego, gdzie przebywa Baurus. Idź do dzielnicy Elfickie Ogrody, do gospody Luther Broad's Boarding House. Znajdziesz tam Baurusa w cywilu, który każe usiąść ci obok niego na stołku. Zrób to, a dowiesz się, że Baurus jest przez kogoś śledzony. Kiedy pójdzie do piwnicy, zobaczysz szpiega, Astava Wiricha, podążającego za nim. W piwnicy Astav zaatakuje Baurusa. W ciele Astava znajdziesz pierwszy tom księgi "Komentarze Mitycznego Brzasku".
Porozmawiaj z Baurusem. Powie on, że zabójcy są częścią organizacji Mityczny Brzask, kultu Mehrunesa Dagona. Zasugeruje on rozmowę z Tar-Meeną, ekspertem od daedrycznych kultów. Znajdziesz ją na Uniwersytecie Nauk Tajemnych.
Tar-Meena da ci drugi tom książki i zasugeruje, gdzie szukać trzeciego i czwartego. Idź do księgarni Pierwsze Wydanie w dzielnicy targowej i porozmawiaj z właścicielem, Phintiasem. Okazuje się, że posiada on trzeci tom, lecz jest niestety zarezerwowany przez innego klienta, Gwinasa. Chwilę potem Gwinas pojawi się w sklepie; wystarczy go nastraszyć, mówiąc, że Mityczny Brzask stoi za śmiercią cesarza. Gwinas zrezygnuje z książki i odda ci ją. Wspomni też, że czwarty tom można uzyskać jedynie od członków Mityczmego Brzasku i opowiada o umówionym spotkaniu ze "Sponsorem"
Wróć do Baurusa, który uzna, że oboje powinniście spotkać się ze Sponsorem. Idź za nim do kanałów. Powie on, że sam porozmawia ze Sponsorem, a twoim zadaniem będzie krycie go. Wejdź po schodach na górę, na kamienny łuk i ukryj się. Baurus zostanie zaatakowany przez trzech członków Mitycznego Brzasku. Zabijcie ich; w ciele Ravena Camorana znajduje się czwarty tom księgi. Baurus wróci do Świątyni Władcy Chmur, a ty idź z kompletem ksiąg do Tar-Meeny.
Argonianka powie, że księgi zawierają ukryty przekaz. Możesz spróbować odczytać go na własną rękę, lub też przychodzić do niej co 24 godziny po kawałek tekstu. Tak czy inaczej, prawidłowa odpowiedź to "ZIELON DROGA CESARZA, WIEZA DOTKNIE W POLUDNIE".
Idź do centralnej dzielnicy Miasta Cesarskiego i przejdź się po cmentarzu. Znajdziesz tam grobowiec o nazwie Grobowiec Księcia Camarril. Około południa na jednej z jego ścian pojawi się czerwona mapa. Aktywuj ją, a na twojej mapie pojawi się lokalizacja kaplicy Mitycznego Brzasku.
Kaplica Dagona - Dagon Shrine

Idź do Lake Arrius Caverns. Przy wejściu stoi strażnik, który każe ci porozmawiać z Harrowem. Harrow każe ci oddać mu wszystkie swoje rzeczy. Możesz się zgodzić (dostaniesz tylko szatę) lub nie (wtedy wszyscy cię zaatakują). Wejdź za Harrowem do kaplicy i zobacz, jak Mankar Camoran znika z amuletem. Jego córka, Ruma, każe ci złożyć ofiarę z Argonianina, związanego u stóp posągu. Argonianin zwący się Jeelius jest kapłanem w Świątyni Dziewięciu w Imperial City. Jeżeli go uwolnimy i przeżyje, można go potem spotkać właśnie w tej świątyni i w nagrodę podniesie nam o 1 punkt mistycyzm, alchemię i przywrócenie, jeżeli nasze umiejętności są mniejsze niż 90 pkt-ów. W wypadku gdy już np. mamy jakieś umiejetności (z tych o których mówię) na 90, to doda nam jedynie tam 1 punkt tam gdzie umiejetność jest mniejsza niż 90 pkt.
Weź srebrny sztylet, leżący na ołtarzu. Możesz zabić lub uwolnić więźnia. Twoim następnym celem jest egzemplarz Mysterium Xarxes leżący koło sztyletu. Kiedy go weźmiesz, wszyscy rzucą się na ciebie. Możesz ich zabić (i odzyskać swoje rzeczy z ciała Harrowa) lub uciec. Wróć z księgą do Cloud Ruler Temple.
Szpiedzy - Spies

Martin podziękuje za księgę i każe ci porozmawiać z Jauffre. Okazuje się, że w pobliżu zaczynają pojawiać się szpiedzy. Dalszych wyjaśnień udzieli ci Steffan. Okazuje się, że szpiegów można znaleźć o zmierzchu w pobliżu kamienia runicznego. Pojaw się tam około 6 po południu i zabij Jearl, Saveri lub obie (w zalezności, która się pojawi). Weź koniecznie wszystkie klucze z ciał. Idź do zamku w Brumie i porozmawiaj z kapitanem Burdem. Jeżeli Jearl nie żyje, pozwoli ci przeszukać jej dom - jeśli żyje, powie, że szpiedzy używają Bruma Natural Caverns. Tak czy inaczej, trafisz do piwnicy Jearl, gdzie znajdziesz Orders of Jearl, czyli rozkazy. Jeśli nie udało ci się spotkać Saveri, poczekaj na nią w domu Jearl i zabij. Wróć z rozkazami do Jauffre.
Krew Daedr - Blood of the Daedra

Martin dowiedział się z Mysterium Xarxes, że w celu otwarcia portalu do miejsca pobytu Camorana, potrzebuje czterech składników. Jednym z nich jest artefakt z zadania dla któregoś z Daedrycznych Książąt. Wybór artefaktu należy do ciebie - jeśli masz wątpliwości, zapoznaj się z TYM tematem. Zanieś artefakt Martinowi, który każe ci porozmawiać znów z Jauffre.
Brama Brumy - Bruma Gate

Jauffre chce, żebyś zamknął Oblivion Gate niedaleko Brumy. Wyjdź poza bramy miasta i znajdź Burda. Wejdź z nim i paroma żołnierzami do środka. Zamknij bramę w taki sam sposób, jak tę w Kvatch. Jauffre zleci ci quest "Aid for Bruma", który jednak nie jest niezbędny do ukończenia wątku głównego.
Krew Bogów - Blood of the Divines

Martin odgadł, jaki następny składnik będzie mu potrzebny do otwarcia portalu. Każe przynieść ci krew Tibera Septima, znajdującą się na jego zbroi w Sancre Tor.
W środku znajdziesz nieumarłego członka Ostrzy. Kiedy go zabijesz, pojawi się jego duch - Ghost of Rielus - i powie, że on i jego trzej towarzysze padli ofiarą klątwy. Kiedy uda ci się zabić wszystkich, idź za duchami do katakumb i po zdjęciu klątwy zabierz zbroję.
Miscarcand

Kolejnym elementem jest Great Welkynd Stone, znajdujący się w ruinach Miscarcand. Jedynym problemem jest King of Miscarcand, silny licz pojawiający się po wzięciu Great Welkynd Stone.


Obrona Brumy - The Defense of Bruma

Kiedy oddasz Martinowi kamień, okaże się, że ostatnim elementem jest Great Sigil Stone. Aby go znaleźć, trzeba pozwolić Mythic Dawn na otwarcie Great Oblivion Gate niedaleko Brumy.
Idź z nim, Jauffre i Baurusem do kaplicy, gdzie Martin powie hrabinie o swoim planie. Wyjdźcie poza mury miasta, gdzie znajduje się armia o liczebności zależnej od tego, w jakim stopniu wypełniłeś quest "Aid for Bruma". W tym czasie otworzą się trzy mniejsze bramy - musisz ochraniać Martina, dopóki nie otworzy się Great Oblivion Gate. Kiedy to się stanie, biegnij w jej kierunku i dostań się do środka.
Wielkie Wrota - Great Gate

Wewnątrz znajduje się machina oblężeniowa zmierzająca w kierunku Tamriel. Masz 13 minut, zanim przejdzie przez bramę. Nie opłaca się walczyć z Daedrami, ponieważ jest to jedynie stratą czasu. Jeśli czujesz się na siłach, biegnij najkrótszą drogą po lawie; jeśli nie, musisz najpierw wchodzić do mniejszych wież, by otworzyć War Gate zamykające przejście do największej wieży. Kiedy dostaniesz się do środka, idź na górę i zabierz Great Sigil Stone. Po powrocie na Tamriel oddaj go Martinowi.
Raj - Paradise

Martin po uzyskaniu wszystkich czterech składników otworzy portal. Przejdź przez niego, a znajdziesz się w Paradise, krainie Mankara Camorana. Idź po białej ścieżce, aż napotkasz Kathuteta. Możesz go zabić i zabrać z jego ciała Bands of the Chosen, lub wykonać dla niego zadanie - uwolnienie Anaxesa, schwytanego Xivilai. Jeśli go wypuścisz, Kathutet sam da ci Bands.
Wejdź do jaskini. Podejdzie do ciebie Altmer, proponując pomoc (możesz mu zaufać), jeśli powiesz, że planujesz zabicie Camorana. Będzie kryć cię przed strażnikami, udając, że jesteś więźniem. Potem zdejmie ci Bands of the Chosen i pójdzie z tobą do Carac Agaialor, gdzie przebywa Camoran z dwójką dzieci. Zabij ich i zabierz Amulet of Kings. Zostaniesz przeteleportowany z powrotem na Tamriel.

Światło Smoczych Ogni - Temple of the One

Oddaj Martinowi Amulet. Żeby zostać koronowany na cesarza, musi udać się do stolicy i porozmawiać z kanclerzem Ocato. Ten z radością powita dziedzica, lecz w międzyczasie okaże się, że wewnątrz murów miejskich pojawiają się Oblivion Gates.
Twoim zadaniem będzie teraz ochrona Martina. Kiedy dostaniecie się do Temple District, okaże się, że pojawił się tam sam Mehrunes Dagon. Nie walcz z Daedrą; biegnij z Martinem do świątyni, gdzie zamieni się on w avatar Akatosha i pokona Dagona.


http://www.fodey.com/img1/please_use_the_link_to_save_your_image.gif
Ja to drugie Konto Admina.

Offline

 
  • Index
  •  » Gry
  •  » Solucja głownego wątku gry Oblivion

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.komputerownik.pun.pl joanna szulgenia Trener goblinskiej inżynierii kon czustej krwi angielskiej waga gry java za darmo 240x360